Повернення та обмін
Відділ повернення та обміну товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товару можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів виготовлена ​​за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості
Обмін та повернення товарів, виконується поштовою компанією  "Нова пошта" або за адресою м. Мукачево, Закарпатська область, вул. Петефі буд. 3 , кв.47, Україна. 
Для вирішення питань обміну та повернення товару - зателефонуйте нашому менеджеру за телефоном +380978605121 або напишіть лист на адресу sobisabina11@gmail.com.

Умови повернення товару належної якості відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" є дві причини, через які можна повернути або обміняти отриманий товар: 
1. якщо товар не відповідає якості, заявленій виробником; 
2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не підходить  покупцю. 
Товар, що повертається, повинен бути належної якості, а саме: 
- упаковка не пошкоджена 
- повна комплектність 
- відсутні механічні пошкодження - товар, який повинен повертатися -  лише  належної якості.

Повернення товару може бути здійснене протягом 14 днів з дати його отримання. 
Повернення за рахунок Відправника. 
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.

Умови повернення товару неналежної якості: згідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення недоліків встановленого гарантійного строку споживача в порядку та в строки встановленого закону має право вимагати: 
- пропорційного зменшення ціни; 
- безоплатного усунення недоліків товару; 
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару - у разі виявлення недоліків товару, які не підлягають усуненню, Клієнт має право вимагати заміни товару або повернення грошей. 
Інформація про виявлення товару неналежної якості має бути надана в перші 24 години після отримання товару Замовником через телефонний дзвінок, повідомленням на електронну пошту sobisabina11@gmail.com , в месенджері Viber за телефоном +380978605121.
Повернення за рахунок отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3 робочих днів після отримання та перевірки товару продавцем.

відповідно до закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити   у обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони віднесені до категорій, зазначених у чинному Переліку  товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. 

 

Гарантія:

Відповідно до Закону про захист прав споживачів, покупці нашого магазину мають право повернути або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо товар не відповідає складу, розмірам, фасону, кольору чи іншим причинам (їх використовували для призначення).

 

Обмін товарних якостей виконується на основі фундаментальних, якщо він не використовується та зберігається його товарний вигляд, комплектація, споживчі властивості, пломби, ярлики.

 

При поверненні товару вартість пересилання не повертається!

 

Зверніть увагу! Обмін або повернення підлягає лише новому товару, який не був у вжитку та не мав відстеження використання!

 

ВАЖЛИВО!

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Залишаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтеся з комплектом отримання посилок та претензій до магазину немає. Якщо у вас виникли питання при отриманні посилки, зв’яжіться з нами за номером: +380978605121, не залишаючи транспортної компанії та не пошкоджуючи цілісність упаковки, ярликів, плівок — товарний вигляд має бути збережений.